Logo nedir? Lügat mazmunı olarak nesep karşıtlığı dilimizde amblem olan, bir alışverişin, faaliyetin, organizasyonun yapısını, mazmunını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo tasavvurı anlamsal olarak alışverişletmenin yahut organizasyonun kazık olarak yaptığı alışverişi sembolize edebileceği gibi, markanın kendi mazmunı ile bile sembolleştirilebilir, ayrıca bazı çallıkışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı bâtınerik ve anlamlara malik olabilir.
Sorusu sorulduğunda lügat mazmunının dışında, birkötü logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasavvur esnasında tasavvurı yapacak olan nüfus yahut kuruma neyin ve elbette aktarıldığı olabildiğince önemlidir. Gayrı taraftan logo tasavvur çallıkışmasını yapacak nüfus yahut kurumun sizi elbette anladığı ve logo çallıkışmanızı elbette bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çallıkışma sizin, alışverişletmenizin ve bundan sonraki çallıkışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasavvur çallıkışması” olacaktır.
Logo sadece şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğalışveriştirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut bellik bâtınin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çallıkışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype çabucak çok iş sahaı ile faaliyette bulunan şirketler bâtınin henüz çok tercih edilebilir. Tek bir sektörde faaliyet gösteren alışverişletmelerin umumiyetle logoları kolü oyun fiyat. Ancak çabucak okkalı kol ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda öğretmek imkansızdır.
Logo ne alışverişe yarar?
İşletmeler bâtınin logo yahut logotype olmazsa olmazlardandır. Her elbette markası olmayan bir işletme olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz mevsim aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile beraberinde gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, oldu aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. çıkma halini düşünmeye çallıkışın. Markaların logoları olmadan cidden bellik olmaları kıl payı imkansızdır.
Bu sebeple alışverişletmenize kurumsal bir düşünce hazırlayarak yolunuza muhkem adımlarla devam edebilmek hesabına “logo tasavvur” çallıkışması ile kafalayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon gibi bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazısını (logotype) ifade fiyat. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca gâh kişilerin bir çehrete teşhisnmasını sağlayıcı alışverişaretlerdir. Tipik bir logo firmaların ayırt edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı nitelik, font, şekil ve görsellerdir.
şekersiz, amelî anlaşılır, biçimırlanması amelî, muhtemel olduğunca azca nüshada renkten oluşdünyalıkıdır. Her çdenktaş baskı ve endam tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok küçümencik ölçülerde teferruatlar kaybolmamalı, çok kebir ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Değişik firma evet da ürünlere ilgili logolar ile karışıklığa saik vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya kebir pert verir.
Logo tasarımcıyı bileğil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun tasarımcısı Paul Rand’e bakarak logoyu üreten tasarımcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili yapıun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin içeriğine mütenasip olmalıdır. üste kurumun kendisini elbette teşhismladığı ve kurumu yansıfecir kavramların neler olduğunu bilmek logonun tasavvur aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin yönısilsile lüzum rengi lüzum şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü mevsim de rahatılda lakırtııcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilgili ürün evet da firma bâtınin logo tasarlanacağı mevsim o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri karşı fen sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı mevsim simgenin taşıyacağı mazmun hizmetında bu fen çok önemlidir.