Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere gereğince konstrüksiyonlmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak dâhilin Google Analitik platformunun site analizleri dâhilin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izlem kimliğini sitenize bindirmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, uğraş, hasılat ve rabıta alanları kadar bileğmaslahatkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların maslahatletmeniz dâhilin farklı bileğerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden atılmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok yarar sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde sahip olmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En erdemli etkinliği, oranlı maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket dâhilin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yasevimliığı varyasyon düpedüz akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde vaziyet yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya esasladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde bileğmaslahatti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle baş başa çıktı “ne istersem onu düzenırım” devri esasladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç anayasa puan yüce rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Bilgi ve iletişim teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına çatışma iş proseslerini bileğmaslahattirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim kabil oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çdüzenışmalarının Türkiye’deki geçmişi 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk mesafeştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in altında idi. Fakat kovuşturma eden yıllarda internet site çdüzenışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lüzumlu kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çdüzenışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı özümleme eden web sitesi yalnızca üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası sürdürmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanılamatıldığı bir üzeri olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir konu elan var, o da şu: Web dizayn ve yazılım çdüzenışmalarını belirli bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çdüzenışmalarda meydana getirilen plasmanın şirketin elden hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web dizayn adı altında esaslayıp şirketin doğru finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birsonsuz projenin dem içinde üst el aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da başka bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede sakır sakır cihetınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine bandajlı. Kısaca yalnızca jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çdüzenışmaları, nihayetinde mergup neticeları vermemektedir.